CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, August 10, 2008

MY DEAREST!









bout nursyazamira:
syaza ni dye baek, suke tolong aku time blaja, dye tutor aku,syaza is taken by aidilfahmi so
,jgn ngade2 nk amek dye eyh..nnt melantun plak bf dye..dye agak sensitif la tp da kurang banding ngn dulu..aduiyai..tatau la nk ckp camne..ckp b**** pown da nk nanges..gerun aku!sumtime dye ni garang la..hehe=D(jgn mara yunk!)..kalu dtg skola firstly kene tgk mood dye ok or not..kalu ok,bole la melawak tp kalu bad kene diam jela..hahaha!syaza ni merangkap aku yer adek ouh..(kalu nk tawu nape tye la nurhanim)dlm klas syaza ddk sebela aku sbb tuh slalu leh ajar aku..my beloved fren 4ever!mwahx!




bout khairunnisa:
nisa plak camne eyh??urm,dye ni kalu lawak spontan dye leh sampai tetencing ouh..hehe:)..lg dye ni suke blanja aku makan la choc la sbb org kayoo an..best gler ouh!huhu..nisa ni dye jd penasihat aku sbb suke igt an aku..leh jd penceramah motivasi konon..pemalu ckit eyh2 b
kn sikit tp banyak!(dlm erti kate laen sombong)..fatin x ckp nisa yg ckp eyh..nisa ni ddk sebela afiqah(fyqa)..nisa ngn aku mase f3 dulu cam belangkas ouh smpai sume owg pown plik tgk tp skunk da len klas la=(..fren 4ever yunk!mwahx!






bout liyanaizyan:
yanyan ni plak dye buncet!hahaha!aku slalu pggl dye mcm2 ouh..
cian dye..ish3!aku kkdg pggl
dye mok,buncet,yan,yanyan,n yana(ni sume idea anim)hehe=D..yanyan baek,caring,bg semangat kat aku n kkdg jd batu api kat aku..
hahaha!(jgn mara ye yan)smile..yana ni merangkap ONNI(nenek) aku..ni sume idea dr anim gak la..huhu..dye suke bg aku choc sbb dye jelez aku kurus n dye ckp nnt dye nk pkai bju saiz S tp skunk dye saiz XL..camne dye nk dpt bju saiz S ar??plik2..yanyan dlm klas ddk sebela liyana
loqman..same je rendah tp saiz badan berlaenan la..hahaha!..member group fANiLiSyA n ceria(x sepi pown!)..fren 4ever dear!mwahx!




bout nurhanim:
hanim ni an..ish..tatau la aku nk ckp camne..truk ouh!hahaha!juz joke!an
im ni an suke wat lawak ouh..lawak dye kalah mr.bean,nabil(raja lawak) ngn senario..dye ni merangkap OMMA(mak)aku..dye baek ouh,pastu dye ni pandai bhs arab..teror gler!tp an dye ni 1 je slang bila ckp an mst ade hujan ouh..maklum lah da tue an..hahaha!(jgn mara omma)..dye ni ade admire dak klas sebela ktowank..huhu..anim ni dye la ketua idea yg merepek..mmg pakar la!hanim dlm klas ddk sebela afiqah(piko)..member group ceria(x sepi pown!)..fren 4ever yayunk!mwahx!






bout nursyaraizzati:
syara ni plak dye dikenali sbg yara panda..aku pown tatau nape dye bg name dye camtu..dyr ni same mcm hanim suke melawak..n syara suke wat tekateki yg paling gempak la..dak sepi p
own slalu mtk tekateki dye ngn lawak dye..syara is taken by ahmadsyukri..hehe=D..sweet couple seyh!..dye ni an nmpk je pendiam tp bila da kwn dgn dye mmg best n gempak la..dlm klas dye ddk sebela lynna..member group ceria(x sepi pown!)..fren 4ver syara!mwahx!






bout nurliyana:
cite nana plak dye ni gler lembut la..aku pown x pena jmpe owg lembut cam dye..nk gelak p
own tutup mulut..yela,pompuan mlayu terakhir an..hehe=)..dye ni putih ouh n kkdg nk amek gmbr dye bila senyum nmpk cumel la..x byk mane pown sikit je..hahaha!dlm klas dye ddk sebela yanyan..kalu exam,dye la yg ajar aku chemistry or physic..susa weyh!member group ceria(x sepi pown!)..fren 4ever nana!mwahx!








bout lynnajuliana:
lynna ni plak..aduyai..pnat nk mengutuk ni..hahaha!lynna plak dye ni suke tayang gigi dye..ig
t putih sgt la tuh..hehe=D..ni baek ouh n dye ni pown lembut gak tp x selembut nana la..huhu..ni pown kkdg jd tutor aku..dye ajar aku subjek chemistry ng physic kalu time nk exam la..dye ni an kalu jalan an kalah model ouh tp tale kalahkan aku la..(kkdg prasan pe salah yer)hahaha!dye ni dlm klas kne gosip ngn ketua klas ktowank(phm2 sndr la eyh)..hehe:)..dye pown member group ceria(x sepi pown!)..fren 4 ever lynna!mwahx!

2 tapayah bace!(::

nc said...

bout kak ency xde?
hee
finally, fatin ade blog.
welcome to BLOGGER!
nak jadi team member akk x?

L said...

hahaha.
ambooii sangat lah fatin ni.
:D
btw, iloveyou too.
friends forever<3