CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 20, 2009

aduiyai..

200109 is the bad day for me..):
aku bangun dalam pukul 6.45pg,lmbat gler!
aku bangun pagi td nak pegy skola ttbe prut aku senak gler tapi kene la tahan sebab arini ade majlis perpisahan pn.dayang fatima..
then lepas da uruskan semua kat skola,prut aku still saket lagi..
nisa n syaza pown suro aku duduk kat tangga,dorang join skali pastu bg ceramah kat aku pasal gastrik..hahaha!macam doktor cakap!
aku pown tydo duduk la kejap sebab nak tahan saket prut aku tuh..
saket gler ouh!
then jasmiza pown tolong aku tye dekat guru bertugas,pn.hamidah
nak minta izin balek sebab mmg da x tahan lagi..
ayah aku pown amek la kat skola then amek ummi gerak pegy klinik trus..
lepastu,doktor cakap aku kene gastrik ouh sebab x jage masa makan then kuar bilik doktor
parents aku pown potpetpotpet..
so,lepasni kene la jage masa makan kalau x bole dapat gastrik ouh..
bahaya btowl!



thanks yea yg bg ceramah kat aku n tolong aku..
daaa~

1 tapayah bace!(::

sabrina said...

period ke gastrik dowh?
;p