CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 24, 2009

bismillahirrahmannirahim..

arini tade banyak benda sangat aku buat..
just pg td aku ade latihan bola jaring..
aku telambat bangun so smpai latihan kul 9 spatut yer kul 8.30pg da start latihan..
finally under 15 da ade pemain yg tetap pown kalau x risau gler ouh match da nak dkat tp tade pemain tetap..
then abes latihan,syaza datang nak amek buku laporan kat kelas then ktorang pegy giant dye nak beli bahan tuk kelas...
sblum tuh aku balek dulu la nak mandi n tuka baju..
syaza dapat gak makan sambal tumis nenek aku stlah dye kempunan lame gler..then balek macam base la jalankaki pegy uma syza..
banyak kali dye ckp ayat ni"tin,aku still terase lagi sambal nenek kau dlm mulut aku"..
hahaha!pelik2 je syaza ni ouh..
smpai uma syaza aku lepak jap smbil tggu atuk aku smpai sbb family dye nak kuar da..
lepas tuh,smpai la aku di rumah(ayat pasif, an??)



tamat!
daaaa~

7 tapayah bace!(::

L said...

bapak klakaa time lastt. haha. boleh sipa selit ayat pasif eh? adoyaii.

Z said...

AKU RINDU MASAKAN NENEK KO!:D

Amirah Rashid said...

fatinnnn, letaklah chat boxx. nnti blh ngumpat2 dkt situ. muahaha xD. btw, ni link baru blog aku : http://chelsealoverforever.blogspot.com
add tau ! heheh

Syazaamira Alkhafidz said...

haha, tin. kong hasam lah kau. nisa, nanti before aku pinda aku nak mintak mak tok bungkuskan aku sambal tumis ikan bilis. semalam aku siap ratah lagi sambil nenek fatin kate yana cicah ngn roti semalam

*jealousjealous*

Z said...

waaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
nak mak tok! nak mak tok! nak mak tok!

syarahyusof said...

atin, cepat2 sembuh k..
tak best la sakit2 nie.
kalo da trok, g pital k.
love, syara.
=D

.shakree. said...

go fatin go!
hahhaa xP

PS : asal aq tetiber ada kat sini??