CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 2, 2008

im sad but im relieved rite now!

adui..tahun ni la paling byk dugaan yang aku dapat..tape la,aku bersabar..arini la ari yg paling aku takut nk hadapi tapi aku terpaksa gak tuk mengetahui ape yang berlaku..aku wat bnd ni pown bkn sebab aku takut tapi demi tuk kebaikan sume orang..aku harap kowank yang tau benda ni faham aku..aku harap kowank x salakan sesape pown n im begging u all juz wat cam base n tade pape yg berlaku..pleaseee..!!btw,thanx coz kowank support aku n ade ngn aku time aku dalam sume keadaan n paham aku..



to all my best buddy friends,
syaza,nisa,yana,jaz,anim,syara,nana,lynna,aman n axiq..

thanx coz support me when i need ur help..
thanx very much..
sumpah aku sayang gler kowank tahan nghaban..
mwahx!
:D

0 tapayah bace!(::