CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, September 20, 2008

jumaat??

ari jumaat bertarikh 190908 aku ngn syaza cadang nak pegy SOGO sebab dye nk shopping beli baju..mase kat skola syaza ajak nisa tp dye x konfem lg bole pegy ke x..so,after school pown ktowank pegy la tp syaza ikut aku balik rumah nak tuka baju then atuk aku anta pegy ruma syaza then da sampai aku pown tggu la syaza tuka baju..maa aiii!nk tggu dye siap je aku rase aku bole abes tgk cte ANAKKU..lame gler!hehe:D..aku msj la nisa nk konfemkn dye pegy ke x tp dye ckp x sbb kalu bgtawu awal2 dye bole pujuk mak dye...lepas tuh,ktowank pown tahan la teksi kat tepi jalan besar nk pegy lrt setiawangsa..naek la lrt turun kat masjid jamek tp bile kat ampang je lrt prnuh gler!sesak!lepas naek train ktowank change transport naek star-rapid kl plak..aku asek tersekat je kalau nk masuk tiket ouh abes lebam peha aku..aduiyai..lepastu ktowank sampai SOGO!finally!hahahah!but,b4 dat syaza kene pegy office her mum dekatdekat area SOGO gak la sebab nak amek duit..mak syaza ckp an"nnt blanje la fatin baju ke...."sebab mak dye bagi byk gler!hahahah!then ktowank pown shoping sakan la!nak tau x??shopping ngn syaza an kene banyak bersaba ouh..cerewet la!tp sebab sayang kawan an aku pown ikut jela dye nnt kang aku nanges plak kalu dye ilang..jangan mara ye syazaku sayang..hehe:D..then syaza pown blanja aku mcD!sedap gler ouh..tapi kene tahan nafsu kalau x aku da bedal da..maklum la,aku an tale puasa!masalah pompuan!hahahaha!pastu kul 4.30 kene pegy office mak syaza sebab balek ngn aunty..thanks aunty sebab anta fatin depandepan rumah!tapi an jamm gler ouh!camtu ke kalau jalan KL jamm??ish3!sebelum balek aku ngn syaza pegy bazaar kat melawati ngn mak syaza sebab nk beli makanan buke puasa..lepas tuh,SAMPAI la rumah..im back!
*yang bole aku "conclude" kn yang ari jumaat best gler aku kuar!1st time guna duit sendiri beli baju!hahahah!thanks syaza n aunty!mwahx!:D





tatatititutu..

:D

2 tapayah bace!(::

Syazaamira Alkhafidz said...

tenkiu teman aku. yee. aku cerewet. but, aidil begitu juga. haha. welcome darla. lepas ni kelua lagi kite pegy bazaar blakang sogo plak yee? haha :)

fatinurizzati said...

owkay2..
nnt kite ajak nia ngn yana..
bia dowank tau shopping ngan kau camne..
hahahah!
thanx blanja aku!
welcome yunk!
:D