CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, September 20, 2008

kuih raye!=D

aku tau post ni mst wat nisa ngn syaza excited nk bace an??an an??hahaha!my mum and me bawu je wat kuih samperit..ari jumaat tuh ktowak wat lepas aku balek dr SOGO je n after bbuke trus wat..hahaha!bawu wat 1 adunan tp da bole dapat 1 balang..tuh pown sampai kul 12 lebeih camtu bawu siap 1 adunan..penat gler!tggl lg 1 adunan nk wat lepas tuh ktowank wat kuih TAT..favourite nisa,syaza ngn yana!include me!hehe:D..kowank2,kuih TAT an my mum nk wat 3 or 4 adunan..byk gler!bole dapat dlm 3 or 4 balang besa..tp tade la nk bg kat kowank..hahahaha!aku melantak sesowank la!padan muke!:p..taun ni maktok ngn my mum nk wat kuih samperit,TAT,confleks,makmur,tiram..tuh dalam list la yg bukan dlm list maybe almond london,choc rice,or arab..


tuk nisa,syaza n yana:

nisa ;nk order bape balang kuih tat??hahahah!:p

syaza;kau nk kuih samperit eyh??kau bole jd tukang nganga jela eyh tgk aku mkn..hehe:D

yana ;kau plak nk order kuih pe??ckp je kat aku..kuih muruku eyh??an an??hahaha!


sebarang tempahan sila hubungi 0123456789..
tempahan kuih anda akan dihantar selepas raye..
hahahaha!
menong!

byebye(:
:D

0 tapayah bace!(::