CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, September 20, 2008

saturday storyy

sabtu tade la sgt interesting storyy..aku bangun lambat gler ouh sebab aku x sehat sangat..aku demam n selesema ouh..idung tesumbat!ihateit!bangun pown dlm kul 12.30 lebihlebih camtu then pegy mandi..ade ke anak dara bangun lewat sampai camtu??hahaha!aku lupa ouh yg aku janji ngn anis nk teman dye pegy jj nk cari jeans sebaek dye msj aku..hahaha!bengong janji pown bole lupe..tp aku x nyanyuk lg eyh!then pukul 3 camtu ktowank gerak n tahan teksi kat HERO..da 8 teksi terlepas nk naek,aku ingat an anis nk pecah rekod apis tahan 10 teksi tp tade satu pown benti..hahahah!then teksi ke8 bawu la benti trus gerak jj..sampai kat jj pegy watsons nk cari spray ADIDAS aku yg da abes..saje tgk harga je tp aku beli gak..hehe:D..lepas tuh ktowank pown wat tawaf kat jj then decide nk masuk kedai branded shop cari jeans..anis pown maen try2 jeans mane yg cantek lastlast amek 1 jeans ni..smartt la gak!aduiyai..lepas tuh,aku nk pegy padini ttbe aku ternampak 1 beg ni..aku nak beli!tinggal 1 je beg tuh!waaaaa..!!tape2,sok kowt aku nak pegy beli beg tuh..hopefully la x abes lg:(..nak balek tuh anis call ayah dye suwoh pickup..so,ktowank pown melepet la ttbe nmpk liyana loqman!dye nk kuarkan duit ouh(nk perli sebenayer)pe kau igt ktowank pengemis ke??muke cumel + cute ni kau ingat pengemis ke..menong!:p..lepas tuh,balek anis nk pegy bazaar beli air then trus balek rumah..

p/s:aku jeles ngan seluar jeans anis!:p


daaa~
mwahx!

0 tapayah bace!(::